ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

شرایط فروش بدون بهره آلفارومئو جولیتا

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

شرایط فروش بدون بهره آلفارومئو جولیتا

آلفاموتور شرایط فروش نقدی و اقساطی جولیتا 2016 را بدون بهره و تحویل 30 روز کاری و 60 روز کاری ابلاغ کرد.
در شرایط فروش نقدی آلفارومئو جولیتا 2016، در هنگام ثبت نام تمامی مبلغ 169 میلیون و 500 هزار تومانی از متقاضی دریافت می‌گردد و پس از گذشت 30 روز کاری، خودروی ثبت نامی به متقاضی تحویل داده می‌شود، ولی در شرایط فروش اقساطی با تحویل 30 روزه، سه پیش پرداخت متفاوت با چهار نوع بازپرداخت تنظیم شده است.
در قدم اول با پیش پرداخت 80 میلیون تومانی، بعد از گذشت 30 روز کاری و هنگام تحویل، می‌بایست 20 میلیون تومان دیگر هم پرداخت کرد و سپس طی مدت 10 ماهه، اقساط 6 میلیون و 950 هزار تومانی برای هرماه تعیین می‌شود.
در قدم دوم با پیش پرداخت 100 میلیون تومانی، بعد از گذشت 30 روز کاری و هنگام تحویل، می‌بایست 30 میلیون تومان دیگر هم پرداخت کرد و سپس طی مدت 18 ماهه، اقساط 2 میلیون و 194 هزار و 500 تومانی برای هرماه تعیین می‌شود.
در ضمن می‌توان طی دوره‌های 18 ماهه و 24 ماهه، هر 3 ماه یک بار به ترتیب مبلغ 13 میلیون و 87 هزار تومانی برای 18 ماهه و مبلغ 10 میلیون 550 هزار تومانی را برای دوره 24 ماه پرداخت کرد که در هنگام ثبت نام مبلغ 80 میلیون تومان و در هنگام تحویل پس از 30 روز کاری هم مبلغ 22 میلیون تومان از متقاضی دریافت می‌شود.
برای سهولت و کاهش فشار بر روی متقاضیان نیز آلفاموتور تحویل 60 روز کاری را هم در نظر گرفته که مراحل اقساط و بازپرداخت آن همانند دوره‌های 60 روزه هستند. ولی در روش اول به جای دریافت مبلغ 80 میلیون تومانی در هنگام ثبت نام، مبلغ 50 میلیون تومان به همراه 30 میلیون پس از 30 روز کاری و 20 میلیون پس از 60 روز کاری دریافت می شود.
به جای پرداخت 100 میلیون تومانی در هنگام ثبت نام هم می‌توان 60 میلیون تومان پرداخت کرد، ولی بعد از 30 روز کاری و 60 روز کاری به ترتیب باید 40 میلیون و 30 میلیون پرداخت کرد.
پیش پرداخت 80 میلیونی اقساط 18 و 24 ماهه هم به 70 میلیون رسیده است، ولی 17 میلیون پس از 30 روز و 15 میلیون پس از 60 روز باید پرداخت کرد.

منبع: خودروبانک

[ شنبه 12 دی 1394برچسب:الفارومئو, خودروبانک, ماشین, ماشین بازها,

] [ 19:9 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

احیای جولیا پس از گذشت تقریبا نیم قرن

شرکت خودروسازی ایتالیایی آلفارومئو با پیشرانه شش سیلندر V شکل ساخته شده و توسعه یافته توسط فراری، در حال کار بر روی یک سدان جدید میان رده است که شایعاتی مبنی بر احیا کردن سدان آفارومئو جولیا ( Giulia ) را به همراه داشته است.
آخرین باری که آلفا رومئو اقدام به تولید خودرویی با چنین نامی یعنی جولیا کرد، اواخر سال 1968-1969 میلادی بود که به صورت خودرویی دو درب و اسپرت طراحی شده بود، ولی پس از سال 1969 میلادی با مروری کوتاه بر تاریخچه محصولات آلفارومئو، دیگر نامی از آلفارومئو جولیا دیده نمی‌شود، تا اینکه چندی پیش آلفارومئو اعلام کرد که آخرین محصول سدانش به مرحله تکامل رسیده و تقریبا آماده رونمایی در نمایشگاه خودرویی میلان که در 24 همین ماه، یعنی ماه ژوئن 2015 میلادی برگزار خواهد شد، است که انتظار زیادی از "جولیا" بودن آن می‌رود.
بنا به گزارشات بدست آمده از این محصول در وب سایت‌های خودرویی خارجی، پیشرانه V6 توسعه یافته توسط فراری در این خودرو اگر از توربوشارژرهای دوقلوی قدرتمند استفاده کرده باشد، انتظار تولید قدرتی حداکثر 500 اسب بخاری ( 373 کیلووات ) از آن می‌رود. از طرفی دیگر هم وبسایت‌های منبع به ساخته شدن این خودرو بر روی پلتفرم و شاسی اصلی محصول سدان ولی لوکس مازراتی اشاره داشته‌اند.
در آخر هم لازم دانستیم به این نکته اشاره کنیم که وبسایت‌های منتشر کننده خبر از تایید نام "جولیا" برای محصول جدید آلفارومئو پرهیز کرده‌اند، این یعنی محصول جدید آلفارومئو ممکن است برند تجاری جدیدی از آلفا باشد. به هر حال آلفاروئو وعده رونمایی از این محصول را در 24 ژوئن امسال داده است که می‌توان انتظار عرضه این محصول را در بهار سال 2016 در بازارهای اروپایی و در سه ماهه اول سال 2017 برای بازار آمریکا داشت.

منبع: خودروبانک

[ جمعه 29 خرداد 1394برچسب:آلفارومئو,جولیا,

] [ 14:34 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مارچیونه : DNA آلفارومئو ایتالیایی باقی می ماند
 
 

سرچیو مارچیونه اعلام کرد بعد از برنامه ادغام با کرایسلر ، ادامه تولید در ایتالیا ، افزایش فعالیت ها در اروپا و حفظ فرصت های شغلی ، توجه فیات را بر روی راهبرد بازسازی دوباره برند آلفارومئو متمرکز خواهد نمود.

مارچیونه ضمن صحبت درباره تلاش شرکت جهت افزایش اطمینان خاطر سیاستمداران و اتحادیه های کاری در مسئله احتمال خروج فیات از بازار خانگی اش برای اولین بار پس از تاریخ 115 ساله اش گفت: درست همانند جیپ که در سراسر دنیا به فروش می رسد ولی درون مایه امریکایی دارد ، DNA آلفارومئو نیز باید همچنان ایتالیایی بماند.

مارچیونه ضمن نادرست خواندن تلاش فیات برای فروش آلفارومئو گفت: ادغام امکان انجام سرمایه گذاری فیات در ایتالیا و استخدام مجدد هزاران کارگر تعدیل شده را تسهیل می نماید.

وی افزود : تعهد می دهیم زمان انجام کامل این برنامه ، شبکه صنعتی ایتالیا تماما مورد استفاده قرار می گیرد و شرایط بازار بهبود پیدا می کند. در آن موقع در صورت عدم فروپاشی دوباره بازار تمامی کارگرانی که به طور موقت تعدیل شده بودند مجداد به کارگیری خواهند شد.

قرار است فیات تا پایان ماه آوریل برنامه صنعتی جدید شامل سرمایه گذاری ها و محصولات جدید را اعلام نماید.

 

   

[ شنبه 21 دی 1392برچسب:الفا رومئو,

] [ 22:59 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

جزئیاتی تازه تر از همکاری مزدا و آلفارومئو

اوایل ژوئن 2012 بود که اولین شایعات مربوط به همکاری مزدا و آلفا رومئو بر سر ساخت یک رودستر جدید مطرح شد. بر اساس این شایعات قرار بود مزدا جذابیت و تازگیِ پلتفرمِ نسل بعدی میاتا را در اختیار آلفارومئو قرار دهد تا تلنگری به موقع بر بازار فروش این شرکت ایتالیایی باشد. هرچند ابتدا تصور می شد این شایعات از گمانه زنی های خرید کامل مزدا توسط فیات نشات می گیرد اما 11 جولای 2012 پس از انتشار اولین جزئیات از رودستر جدیدِ آلفارومئو که قرار بود روی پلتفرم نسل بعدی MX-5 ساخته شود، تمام شایعات این همکاری تایید شد.

mazda & alpha

 

اما هنوز هم فیات با سوالات متعددی از طرف دنیای ژورنالیسم خودرو و هوادارانش روبرو بود. اینکه آیا زبان طراحی هردو خودرو یکسان خواهند بود؟ طراحی استیل این خودرو باز هم توسط Pininfarina (پینین فارینا)، قدیمی ترین شرکت طراح نسخه های رودسترآلفارومئو طراحی خواهد شد یا پای تیم marco tencone طراح نابغه آلفا رومئو و مازراتی به مرکز طراحی آلفا در ژاپن باز خواهد شد؟ یا اینکه نه. آلفا رومئو به دور از هرگونه دردسر از همان کانسپت 2 uettottanta که قبلا توسط Pininfarina طراحی شده استفاده خواهد کرد؟

بخشی از این سوالات در انتشار جزئیات بعدی این همکاری که در ژانویه امسال اتفاق افتاد، پاسخ داده شد و در کنار این شفاف سازی ها حتی مزدا و فیات بر سر انتخاب هیروشیما به عنوان مکان خط تولید هر دو خودرو به توافق رسیدند.

و امروز جزئیات تازه تری از این اسپایدر جدید منتشر شده است. جزئیاتی که مجله اتوکار انتشارشان را با جمله “آمیزه ای از یک سبک سازیِ مهندسی شده،استیلی مدرن، یک شاسی آراسته و قدرتی در حدود 168 اسب بخار برای عرضه در سال 2015″ آغاز کرد.

بدنه، کابین و استیل

همانطور که پیش بینی می شد، 60 درصد پلتفرم این رودستر از پلتفرم mazda MX-5 الگوبرداری شده است. استیل این خودرو که تصور می شد مانند تمام نسخه های قبلی رودستر آلفا توسط شرکت پینین فارینا طراحی شود، به دست تیم marco tencone  دیزاین شده است. اعضای  این تیم بعد از طراحی نسخه جدید مازراتی جیبلی، مازراتی کواتروپورته و سری خودروهای ورزشی 4C آلفارومئو این بار وارد طراحی جدیدترین نسخه اسپایدرِ این برند شده اند.

alfa romeo spyder2

بخش طراحی این رودستر اظهار داشته است، برای بدنه آن چند ماه وقت صرف کرده اند، استفاده از آلیاژی سبک از فولاد برای ساخت بدنه ای با ظاهر نسبتا کلاسیک و تفسیری مدرن و با وزنی کمتر از 1000 کیلوگرم.

هرچند فیات قبلا مدعی شده بود از زبانی متفاوت برای طراحی این خودرو استفاده خواهد شد اما به نظر می رسد مزدا و آلفا برای ساخت رودستر و میاتا از شکل و ساختاری مشابه از شیشه ها و مهندسی مشترک برای قسمت های مختلف خودرو از قبیل محورها، طول، عرض و ارتفاع بهره برده اند.

از نظر طراحی داخلی نیز هر دو خودرو با هدف کاهش هزینه ها از ساختاری بسیار نزدیک به هم استفاده کرده اند. در حالی که قبلا مزدا مدعی شده بود برای کابین دو خودرو از دو پنل جداگانه استفاده خواهد شد.

پیشرانه و سیستم گیربکس

موتور 1.4 BT multiair که دارای یک تکنولوژی برتر با قابلیت کنترل میزان تزریق اکسیژن به فرآیند سوخت از طریق یک دریچه ی هیدروالکتریکی است و اولین بار در آلفا جولیت استفاده شد و قدرتی در حدود 170 اسب بخار برایش به ارمغان آورد، اینبار با روحی تجدیدنظر شده در زیر کاپوت این رودسترقرار گرفته است. استفاده از این موتور قدرتمند در کنار یک گیربکسِ اتوماتیکِ شش سرعته و دابل کلاج، بی تردید از اسپایدر جدید آلفا، قدرتمندترین نسخه ی این سری را خواهد ساخت.

appha romeo spyder

با اینکه پیش بینی می شود ضریب اشتراک میاتای جدید و این رودستر، 60درصد در پلتفرم و 40 درصد در اجزا و قطعات داخلی باشد، اما نمی توان بی توجه از کنار ادعای یکی از مهندسان آلفا گذشت که گفته است: بیشتر تمرکز ما بر ساختار C4 بوده تا الگوبرداری از یک خودروی ژاپنی. شاید استفاده از شاسی و سیستم تعلیق C4 در اسپایدر جدید علت این ادعا باشد.

[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 22:11 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

ارتقای آلفا رومئو می تو

آلفارومئو بی سر و صدا از مدل 2014 می تو رونمایی کرد. خودرویی که با فروتنی به روز رسانی شده تا همچنان یک هاچ بک ریزه میزه مدرن و دوست داشتنی باشد.

 

2014 Alfa Romeo MiTo

2014 Alfa Romeo MiTo


قاب کرومی جلوپنجره مشبک از آلفا جولیتا الهام گرفته شده و چراغهای تجدیدنظر شده جلو را تکمیل می کند. چرخهای جدید 15 اینچی اسپرت و رنگ آمیزی خودرو که اینک در ده رنگ قابل ابتیاع است، از جمله ویژگیهای مدلهای جدید می باشند.

 

 

 

2014 Alfa Romeo MiTo interior

2014 Alfa Romeo MiTo interior


تغییرات داخلی محدود هستند و به طراحی تر و تمیزتر داشبورد و لوازم جدید در سه تریم قابل انتخاب محدود می شوند. یک سیستم سرگرمی Uconnect جدید با سیستم دریافت صوتی دستورات و صفحه نمایش 5 اینچی و اتصال بلوتوث، آی پاد، USB و AUX نیز از جمله تجهیزات جدید خواهد بود.

 

 

 

2014 Alfa Romeo MiTo

2014 Alfa Romeo MiTo


در زیر کاپوت موتور جدید 0.9 لیتری توربو TwinAir که یکی از موتورهای تحسین شده و بسیار ممتاز است جایگزین موتور قبلی شده است. این پیشرانه قادر است 105 اسب بخار نیرو و 145 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این پیشرانه آلفا می تو قادر است تا شتاب صفر تا صد 11.4 ثانیه ای و حداکثر سرعت 184 کیلومتر بر ساعت را تجربه نماید. مصرف سوخت متوسط این خودرو تنها 4.2 لیتر در هر صد کیلومتر و میزان دی اکسید کربن تولیدی آن 99 گرم در هر کیلومتر است.

 

 

2014 Alfa Romeo MiTo

2014 Alfa Romeo MiTo


فروش آلفا رومئو می تو در ایتالیا به زودی و با قیمتی حدود 14,800 یورو آغاز خواهد شد.

[ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

] [ 13:26 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

آئودی در پی تصاحب آلفارومئو

 

به نظر می رسد آئودی به تصاحب آلفارومئوی ایتالیا بسیار نزدیک شده باشد. این را از مذاکرات سطح بالای این شرکت با فیات می توان فهمید. گرچه در طول چند سال گذشته، سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات بارها و بارها اعلام کرده که علاقه ای به واگذاری آلفا ندارد، اما منابع نزدیک به رابرت استدلر، مدیرعامل آئودی از پیشرفت مذاکرات دو طرف در این باره خبر می دهند. این معامله شامل سهام آلفارومئو و همچنین کارخانجات Pomigliano است که انواع خودروهای آلفارومئو و همچنین فیات در آن مونتاژ می شوند.

2013 Alfa Romeo 4C Launch Edition

2013 Alfa Romeo 4C Launch Edition


امپراطوری بزرگ فولکس واگن، اینک بعد از تصاحب شرکتهای ریز و درشت و معروف به سمت یکی از خودروسازان با سابقه ایتالیایی متمایل شده است. در صورت تحقق این معامله، آلفارومئو سیزدهمین عضو خانواده فولکس واگن خواهد شد. فولکس با این خرید یک گام دیگر به سمت تبدیل شدن به بزرگترین خودروساز دنیا بر خواهد داشت. بر اساس شایعه ها، آلفارومئو به تملک آئودی که یکی از اقمار فولکس است در می آید. در این صورت این شرکت در سایه و حمایت خودروسازان بزرگ آلمانی، جای رشد زیادی خواهد یافت. آئودی نیز یک تولیدکننده قطعات، واحد توسعه و تحقیق و در نهایت یک بازوی قدرتمند در بازار ایتالیا را
بدست می آورد.

 

[ پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:53 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه